torsdag 1 november 2012

Pennburk med tänkvärda ord

Min näst äldsta dotter har länge använt ett svart lock till ett pappersrör som pennburk och jag har inte tänkt så mycket på det. Häromdagen när jag plockade lite bland grejorna så fick jag för mig att jag bara måste altra det där gamla locket. Eftersom hon har rosa och svart som accentfärger på sitt rum så var färgvalet givet.


Burken är klädd i K-Designs Summer Splash och svart cardstock.
Den fina och tänkvärda stämpeln kommer också den från K-Design.


Den fina blombuketten inenhåller blommor från sortimentet hos Kristinas Scrapbooking.


Varmt tack för ditt besök, ha en härlig dag!

7 kommentarer:

  1. Super flot. Lækkert stempel.

    SvaraRadera
  2. Läckert, snyggt att ha på skrivbordet. Användbar text. Får nog snart handla från K-design, vet att det ska finnas deras papper på mässan jag snart ska på. Tack för dina fina kommentarer i min blogg, dom värmer :) Önskar dej en bra dag. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Vilket fint pennställ..Fina färger med en härlig stämel:-)
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Det blev verkligen läckert!
    Viktigt att fokusera på det positiva - möjligheterna och utvecklingen i allt!
    Bra att kunna bli påmind om det vid skrivbordet genom att ha den affirmationen på pennburken :o)

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  5. Vad roligt för henne att du altrade den, varje gång hon kommer ta en penna kommer hon tänka på dig nu =)
    Snygg och häftig på samma gång är den! Fin textstämpel du har på den, gillar när ena ordet är markerat så där. Kanten längst upp var fin, älskar kantstansar,hihi.
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Tokläckert! Älskar färgkombinationen. Välgjort och detaljerat som alltid. Gillar textstämpeln.önskar dig en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Schwarz und lila ist eine sehr aparte Farbgestaltung und diese Dose wurde wunderschön dekoriert.

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!