fredag 30 november 2012

Rund ask med julgran + tutorial

Julklapparna behöver ju inte alltid slås in i papper och kanske kan denna lilla ask bli en fin gåva i jul? Denna ask med ett läckert designark och en söt stämpel från Magnolia visar jag idag hos Kristinas Scrapbooking. Där hittar ni också en tutorial på hur man kan klippa och vika iordning den vita granen på lockets ena kant.

Kika gärna in en sväng i Kristinas inspirationsblogg!

Tack för alla rara kommentarer och fina besök hos mig, ha en underbar fredag!

7 kommentarer:

  1. Jättesöt burk ien fin blå färg :) Den skulle jag vilja se under våran gran till jul. Men ska kolla in tutorialen, så kanske det kan bli något liknande. Ha en bra dag och skön helg i kanske ett vinterlandskap.Här är det -2, vitt o snöar.
    Tack för dina kommentarer i min blogg kram bibbi

    SvaraRadera
  2. å å ÅÅ så fint. Tyvärr kan man ej se bild på Kristinas, är det bara jag som ej kan det?jag ser bara text .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket, vad roligt att du gillar! Hmm, jag kan inte hitta något fel på länken...den funkar nu när jag trycker på den iaf och jag får fram hela inlägget med text och bilder. Snurrigt, men det är ju så med datorer och cyberrymden ibland :)

      Radera
  3. En sån underbar ask du skapat!
    Önskar dig en fin första advent.

    SvaraRadera
  4. Godkväll så här i slutet av november 2012!

    Vilken fantastisk ask du gjort! Det pappret var himlans snyggt måste jag säga, helt underbart faktiskt =)
    Vilken rolig gran du gjort och vad gulligt att göra en tutorial, får se om den prövas framöver! Vad glad jag blev av att se att du skrivit vilka färger du använt när du färglagt = uppskattas otroligt mycket i denna lilla pysselvrå då du vet att jag tänker försöka komma överens med de där små pennorna,hihi.
    så söt stämpel du valt att sätta på locket, blev jättefint just med att han har skidor som står rakt upp =)
    Underbara blommor......vem kan leva utan blommor........både i hemmet och i scrapvrån!

    Tänk att vi redan nått fram till december imorgon, vips kommer det säga så är det nyårsafton. Just denna månad som är så mysig har en tendens att gå så jättefort, alldeles för fort, och sedan "måste" man ta bort sina ljustakar i januari och då blir det grått och tråkigt.
    Men .........först skall vi ha en underbar december!!!!!!
    Kramiz från mig!

    SvaraRadera
  5. Ååå det är helt ljuvligt och så fina detlajer.
    Önskar dig en skön första advent
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Men så söt :)
    Snyggt och påhittigt.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!