lördag 29 december 2012

Altrat CD-fodral med Bodacious Bev

Idag bloggar jag hos K-Design och det som bjuds är vampig och våpig julinspiration komponerat på ett CD-fodral. CD-fodral är perfekta att gömma små presenter eller sedlar i och denna fick min systerdotter i julklapp.


Hos K-Design finns massor av härliga nyheter och denna cykelcharm är en av dem. Självklart kunde jag inte låta bli att placera Bodacious Bev från Kenny K ovanpå cykeln. =) Ta gärna en till i K-Designs inspirationsblogg för fler bilder!



7 kommentarer:

  1. Godmorgon kära bloggvän =)
    Häpnar som vanligt när jag kikar in här. Färgläggningen är makalös!!! Skriver det ofta men hur är det möjligt att måla så oerhört fint med dessa pennor =) Har ju dom hemma oxå men dom gör ju inte så här,fniss. Det är en ren njutning att sitta och studera din färgläggning och idag får jag ju säga att du satt henne väldigt tjusigt på den där cykeln!!
    Så smart att altra ett CD-fodral och ge bort. Det är underbart färglagt och hon måste blivit så glad för detta!!
    Hoppas du får en härlig lördag, kanske i ditt fina scraprum =) Själv stundar strax köpcentret.....huuuuu, antagligen massa folk men skall vara där tidigt så att vi kanske får en timma i hyfsat lugn....och sen åker jag hem och slappar och scrappa istället =)
    kramiz från mig

    SvaraRadera
  2. Så läckert! Och vilken bra idé att altra ett cd fodral. Så snyggt du har färglagt stämpeln, gillar verkligen huden mycket, vilka färger använder du? Stämpeln är ursnygg och rolig idé att sätta henne på cykeln.
    Ha en fin dag//

    SvaraRadera
  3. Så läckert! Och vilken bra idé att altra ett cd fodral. Så snyggt du har färglagt stämpeln, gillar verkligen huden mycket, vilka färger använder du? Stämpeln är ursnygg och rolig idé att sätta henne på cykeln.
    Ha en fin dag//

    SvaraRadera
  4. Hej svejs i mellandagarna! Härlig "presentförpackning" i läckert stuk!

    Vet något... och vill bara säga att det glädjer mej! *ler*

    GOTT NYTT ÅR! ifall vi inte hörs nåt mer innan det är dags att skåla in 2013!

    SvaraRadera
  5. WOW WOW WOW!!! jag har sagt det förut och jag säger det igen det här är bara sååååå läckert!!! Färgläggningen är ju makalöst snygg och det i kombination med papperna och den fräcka cykeln, kan det bli annat än en hit??!!

    Det är ju verkligen en jättebra idé det här med CD-fodral :)
    KRAAM

    SvaraRadera
  6. Hej en gång till!
    Du... jag har länkat till dej... hoppas att det är ok.

    SvaraRadera
  7. Vackert dekorerad julklapp :) Finurligt med CD-fodral. Är det DT hos Phunnyface man skall gratulera till?
    Hör en o annan ton i luften om det ;) GRATTIS får man isåfall säga. kram bibbi

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!