måndag 31 december 2012

Altrat CD-fodral med K-Design & Kenny K

Hoppas att ni alla har det gott och att en alldeles underbar nyårsafton med god mat och gott sällskap väntar er! Idag visar jag ännu ett altrat CD-fodral med en liten jeansficka att lägga sedlar eller något anant trevligt i.

Designarket är från K-Designs kollektion First Christmas.
Även blommor, organzaband och stämplar är från K-Designs.


Den här coolingen heter Teen Idol och är färglagd med Promarkers (som alltid när jag är i farten).


Pinglor har blivit min passion alltsedan jag först stötte ihop med dem hos K-Design Store. Bland nyheterna i butiken finns pinglor i flera läckra färger.


Jeansfickan är en stämpel som jag embossat på svart cs med vitt pulver.

Ett riktigt gott, nytt år önskar jag er!

8 kommentarer:

  1. Super flot kort.
    Godt Nytår til dig og dine.

    SvaraRadera
  2. Ett helt fantastiskt läckert kort.
    Har kikat på dessa pinglor och de är så ljuvliga

    Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kramisar Marita / snojbi

    SvaraRadera
  3. Coolt och snyggt kort :) Gillar färgen. Önskar dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR. kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Denna är ju bara sååå läcker! Jag ser fram emot att kika in även under 2013 och se allt läckert du skapar :)

    Önskar dig och din familj ett Riktigt Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Aha, det var mig en väldigt fräck stämpel som jag aldrig sett förut, så fräckt med en ficka!!
    Detta är ännu ett så fint altrat CD-fodral så nu måste jag nog pröva snart =)
    Älskar ju papprena som du vet, de är så snygga och man tröttnar aldrig. Din färgläggning = upprepar mig igen, du är så duktig, vilken snygg toning du fått till på byxorna!!!
    Jag vill så här på årets sista dag tacka dig för underbar inspiration du bjuder på!!! Du är så flitig vid ditt skaparbord, du skapar ofta, mycket och oerhört fina alster som du förgyller tillvaron för oss nätvänner och så klart många i din omgivning med!!!
    Önskar dig en fin nyårsafton och ett Gott Nytt År!!!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Snyggt!
    Ja pinglorna är så härliga.
    Var på stan under mellandagarna & hittade lite pinglor för 1/2 priset. =)
    Det är ju alltid bra att ha saker i sin lilla vrå.

    GOTT NYTT SCRAP ÅR!

    Må så gott
    Många kramar
    O´Kelly

    SvaraRadera
  7. Finfint, tufft och finurligt!

    Ha det härligt!

    SvaraRadera
  8. Hejsan,
    ojoj det var ett tag sedan jag var på min blogrunda, och så tittar man in här och vad ser man då,
    JOO ett superläckert kort med Kenny K:s motiv som jag älskar, ÅHH du är en riktig inspirationskälla :),
    och sådana där pinglor måste jag ju också ta och köpa, dom är superduperfina ju :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!