fredag 7 december 2012

Dubbelt stafflikort med Bo Bunny

Vill börja med att tacka för alla härliga och uppmuntrande kommentarer samt alla fina besök inne hos mig! Har haft lite ruschigt och har inte riktigt hunnit med att besöka er alla, men jag kikar snart in, lita på det! =)
 
Härligt med fredag igen och ännu en skön adventshelg står för dörren! Idag inspirerar jag hos Kristinas Scrapbooking med ett maffigt, dubbelt stafflikort! Ta gärna en liten titt i Kristinas inspirationsblogg!
 

Önskar er alla en underbar adventshelg!

8 kommentarer:

  1. Så snyggt o häftigt med dubbelt :) Vacker röd färg och fina blomdekorationer. Sött med den lilla julgranen.
    Önskar dej en skön helg med forhoppningsvis bra väder. kramar bibbi

    SvaraRadera
  2. Superfint kort i härliga röda jultoner.. Väldigt effektfullt med ett dubbelkort..

    Ja, det känns som att det är mycket på gång i december.. Jag har inte heller hunnit kika runt bland bloggar lika mycket som jag brukar.. Nu är jag inne i en väldigt intensiv jobbperiod, men får som tur är ledigt några dagar vid jul.. Nu har jag dessutom åkt på en dunderförkylning, men hoppas på bättring.. Har ju inte riktigt tid att vara sjuk.. =)

    Hoppas att du får en fin helg!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej =)

    Två st helt underbara kort igen, fina deckorationer och bilden på flickan var ju så söt!! Är så förtjust i alla dina fina alster det är så kul att kika in och se på allt vackert du gör inne på din blogg!

    Vill också tacka dig för dina fina komentarer inne på min blogg dom gör mig så glad. Så tusen tack för dom!

    Kramar Sandra!

    SvaraRadera
  4. Das ist ganz entzückend, Kristina, so wunderschön!

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken rolig vikning, den har jag aldrig sett förut.
    Så fint när det är helt öppnat och båda sidorna står så fint.
    Vet du, detta blomsterarrangemang med band och pärlband var bland det snyggaste jag sett, så fint du slingrat det där pärlbandet!!!!!!! har lite sådant i gömmorna och det var längesedan jag slingrade sånt, får lägga detta på minnet =)
    Fina färger du valt till kortet, fina och traditionella precis så som julen skall vara tycker jag.
    Tänk att vi redan kommit fram till 2:a advent.....det går så fort tycker jag. Fick köpt lite mer julklappar idag och imorrn blir det en kort tur med dottern ut i affärsdjungeln i förhoppningen att hitta några snygga tavlor till hemmet.
    Hoppas du får en fin och lugn,mysig och härlig, glad och njutningsfull 2:a adventshelg!!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  6. WOOHOOW vilket magnifikt julkort
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  7. Så påhittig du är.
    Tufft och fint på samma gång.
    Kul med motiv på ett kort och
    text på det andra kortet.
    Väldigt fina färger och papper.
    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!