tisdag 11 december 2012

Julkort i brunt med Reprint-änglar

Vad sägs om lite suddig och luddig julinspiration med vintagetema?? =)

Ledsen för att fotot är så suddigt, men jag misstänker att det lätt blir så för mig som inte hajat kamerainställningarna denna årets mörkaste tid.

Hoppas att ni alla har det gott och att ni pysslar lugnt med julförberedelserna! Titta gärna in imorgon igen, för då dyker jag upp med förhoppningsvis mindre suddiga foton och en liten överraskning! ;)

Tack för titten, ha en härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Fint kort med vackert motiv. Brunt är också en fin julfärg tycker jag.Dekorativt med fjädern, (om jag ser rätt att det är en sån?) För övrigt så där här. Varit på läkarbesök nu på fm. Mitt ena knä fortfarande svullet. Har tänkt börja jobba 2 jan, men får se vad nästa besök på torsdag säger. Men tur att det intwe är arm/hand som är svullet, för då skulle jag inte kunna pyssla ;) Ha en bra fortsättning på dagen. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Hihi, vad härlig du är =)....gör inget alls att det är lite suddigt för jag ser ändå jättebra hur snyggt ditt kort är!!!
    De stora guldpyntbären var jättefina! Du har balanserat upp kortet snyggt med de guldiga halvpärlorna i hörnen, sånt gillar jag =)
    Brunt.........sååå snygg färg i scrapsammanhang!

    Ska själv ge mig på att försöka ta kort på ett kort jag gjort och skall ha med till jobbet imorrn....så det går inte vänta tills helgen......har mina misstankar om hur den skärpan oxå kommer bli =)

    Överraskning, låter roligt =) Jag är en stadig hängare här inne så jag återkommer som alltid!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej =)

    Så snygt med julkort i brunt och vitt. Reprint har många fina stämplar och du har fått till det så snygt på det här kortet =) Blir lite nyfiken vad du tänker bjuda oss på i morgobn så det tänker jag inte missa ;)

    Ses i morgon då kram Sandra!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!