torsdag 13 december 2012

Julkort i isblått med K-design

Hoppas att ni alla får ett härligt Lucia-firande idag! Idag kommer ett litet snabbt julkort klätt i ark från K-Designs "First Christmas" och med snöflingor i olika utföranden.
 
Snöflingan i mitten av kortet är faktiskt i plast, det blå satinbandet finns i K-Designs butik och de vita, skimrande flingorna är utstansade med olika punchar från Martha Stewart. Den blå med strass är gjord i filt.

 
Varma vinterkramar till er alla och tack för titten!


4 kommentarer:

  1. Önskar dig en GLAD LUCIA :)

    Men jisses vilken vackert kort, i sååå fantastiskt vackra färger, gillar massor :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. God middag blir det idag =)
    Är ledig och därför inne och surfar så här mitt på dagen =)Hoppas du fått kika på något luciatåg! Tyvärr är mina barn för stora och mamman i huset blir utan, snyft.
    Har dock hunnit gått på möte idag och shoppa de sista julklapparna, så skönt!! Nu skall bara allt slås in framöver....lär ta en stund,hihi.

    Blått har jag verkligen börjat älska i scrapsammanhang, så snyggt detta var!!
    Den stora blåa du har längst bak gillade jag, snygg form!
    Att använda band är så fint, snöstjärnor = ja, vem gillar inte det =)Jag gillar att du använt olika material, det ger mycket effekt åt ett kort. Att öppna korten uppåt så gillar jag oxå, vanlig vikning men ändå inte =)

    Önskar dig nu en fin luciatorsdag, här skiner solen och snön ligger så fint på marken = så härligt!
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Härligt och vintrigt kort Du skapat, Kristina!

    SvaraRadera
  4. HejHej Hoppas allt är bra med dig?
    Vilket fint "snabbkort" :) Så fint med alla olika snöflingor...det är nåt jag måste köpa på mig, fler snöflingestansar, dessa är ju bara så fina!!

    Lite lussefika hade vi på jobbet idag, men tyvärr ingen sång, men det var mysigt ändå, skön start på dagen att börja med en lugn morgonfika med tända ljus.:)
    Trevlig lucia!
    Kramis

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!