torsdag 20 december 2012

Kort med julgran

För mig har jullovet börjat, men jobbar en del av mellandagarna som kommer.

Idag visar jag ett litet kort med en enkel konstruktion av julgran. Lite pearls och en stjärna på en trekantig form och vips så var granen klar och klädd.

Siffrorna 24 är urklippta från ett Reprint-ark och God Jul-texten är från ett Maja design. Bakgrunden är Vintage Christmas från K-Design.




Hoppas att ni alla har det gott såhär dagarna innan jul! Varmt tack för besöket!

6 kommentarer:

  1. Fint kort, gillar granen massor. Härliga färger och underbart bakgrundpapper. Ha det gott. Kramkram

    SvaraRadera
  2. Fint kort, gillar granen massor. Härliga färger och underbart bakgrundpapper. Ha det gott. Kramkram

    SvaraRadera
  3. Mysiga färger och stilrent! Superduper snyggt! Skönt med julledigt, själv jobbar jag några dagar till, men tar min ledighet till nyår!
    Ha en go jul, njut massor och kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Det var ett läckert kort med sköna färger..enkelt men så WOW!!
    Skönt med lite lov så man kan ägna sej åt nära och kära lite mer, hoppas du får en underbar julhelg vännen och ska du ut på vägarna så ta det riktigt lugnt..
    Julkramar Eva/ScrapFia

    SvaraRadera
  5. Enkelt men jättesnyggt julkort!
    Vad fint det blev med siffrorna.
    Den granen är jättefin. Fick skickat ett litet julkort i internposten idag från en arbetskamrat som jobbar på grannsjukhuset. Hon hade gjort en gran precis så här, så fint och jag blev så glad =)
    Tänk att man kan glädja varandra på ett sånt enkelt sätt som ett litet kort!
    Vad härligt med julledigt! Själv jobbar jag imorrn oxå men sen är jag ledig i fem dagar och sen blir det jobb i mellandagarna precis som dig.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Hej =)

    Jättfint kort men sparsamt med detaljer men dock jättefint!! Lika så dom korten under det med vampyrerna på. super frän stämpel!! har inte haft tid att titta in på allas fina bloggar nu för jag har kämpat på med att göra klart mina egna julkort men nu är jag äntligen färdig!!

    Ha det så bra kramar från sandra!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!