lördag 22 december 2012

Påse i svart och rött

Hoppas att ni har det mysigt såhär dagarna innan jul! Hos oss börjar det dra ihop sig för att ta in julgranen, klä den och lägga klapparna under. I övrigt är de flesta julförberedelser avklarade och imorgon tar vi en liten tur till släkt och vänner för julklappsutdelning.
 
Lite scrapbooking hinns också med och idag visar jag en svart papperspåse som jag klätt och dekorerat med pappaer, dekor och en härlig stämpel från K-Design.
 

 
Ha en alldeles underbar lördag, varmt tack för besöket!

6 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Jag har börjat älska denna färgkombinationen.....och det är precis dessa papper som fått mig att göra det, dom är som gjorda för att göra denna fräcka kombination, eller hur =)
    Supersnygg påse du gjort!!! Den textstämplen är fräck. Jag har ju några textstämplar från K-design som bara ligger och väntar på att få användas nu när julkorten är avklarade, ska bli så kul att använda dom!!
    Gillar din tag du hängt på kanten, det är så matchande så jag vet inte vad......jag älskar fina presentinslagningar och denna kommer glädja en glad mottagare!
    Ja, här är det under kontroll, fniss.
    Idag skall jag och barnen åka till min fars grav och tända ett ljus, alltid lite jobbigt men känns fint i själen när man varit där, vill ju att det skall lysa fint över julen hos honom. Blir även en sväng till en av systrarna. Idag skall det även göras marsipanfigurer här hemma och kanske den goda mintfudgen =)
    Ha det så jättetrevligt hos era släktingar och GOD JUL på dig härliga scrapvän!!!!
    kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Super flot pose.
    Glædelig jul til dig og dine.

    SvaraRadera
  3. Hejhej!! Vilken läcker påse! Älskar dessa härliga papper och stora snöflingor!!
    Det är alltid lika kul att titta in hos dig :)
    Tack snälla du får dina fina kommentarer hos mig.
    Julkramar

    SvaraRadera
  4. Så läcker påse!
    Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
    Ha en skön julhelg!!!!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Så snyggt i härliga färger!

    Önskar dig en riktigt GOD JUL!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Väldigt snygg påse, härliga färger. Önskar dej en riktigt God Jul.kram bibbi

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!