fredag 14 december 2012

Påse klädd i K-design

Denna fredag är den första på över ett år som jag inte inspirerar som DT hos Kristinas Scrapbooking. Istället får ni njuta av GDT Helena Pålssons inlägg som kommer under dagen, så ta gärna en titt här!

Idag bjuder jag istället på en julpåse klädd i underbara arket Vintage Christmas från K-Designs kollektion First Christmas och med en härlig textstämpel som skvallrar om innehållet. Kanterna på arket är infärgade med distress ink Black Soot. En liten dusch med Distress Stain Picket Fence syns också.


Texten är embossad med hjälp av VersaMark och kopparfärgat embosspulver.


De guldfärgade bladen har jag knipsat av från en ljusmanchett.



En liten tag att skriva en hälsning på hänger på påsen i ett brett satinband. Nu saknas bara chokladen.

Ha en alldeles underbar fredag, tack för titten!

9 kommentarer:

  1. ÅHH WOOW såå himlans läckert, du är ju en mästare på att få till det så vackert,
    såå snyggt med guldfärgade bladen o blommorna, ME LIKE :)

    ledsen att jag inte hunnit med att titta in hos dig på sista tiden, men jag lovar jag kommer igen när allt lugnat ned sig, vill ju inte missa all inspiration man får här inne hos dig ;)

    HA DET SÅÅ GOTT VÄNNEN!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Åh så fin påse du gjort! Helt underbar! kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken fin påse Du har gjort, Kristina!
    Älskar vintage och det blir ännu snyggare när Du har valt att fotografera ute i den härliga snön! :o)

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  4. Vilken underbart vacker påse och vilken underbar present att ge bort!

    Önskar dig en riktigt bra helg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Härligt snygg presentpåse.Snyggt dekorerad i fina färger. Trevligt att ge och trevligt att få. Önskar dej en trevlig 3:dje advetnt. PS. köpte den sista ;
    kram bibbi

    SvaraRadera
  6. Gokväll kära bloggvän =)
    Sitter här och har diggilo i bakgrunden och får lägga ögonen på din fina presentpåse = kan inte bli bättre =)
    Jag älskar det pappret...........eller ja, jag älskar ju alla dom papprena,hihi...men brunt ligger mig alltid varmt om hjärtat.
    Samma sekund som jag såg de snygga guldiga bladen tänkte jag, vart har hon hittat dom! Har själv börjat förstå det braiga med att köpa ljusmanchetter......billigt och bra och så fina saker att dekorera med!!!
    Gillar den snygga tagen du gjort och hängt på sidan, precis sådana små saker som lyfter hela projektet ibland precis som här!
    Men så synd att sonen är sjuk. Du har rätt i att de små bara vill springa till mamma och pappa....men dom är allt bra gulliga =) Min dotter hade sista året på dagis luciafirandet utomhus, så mysigt! Nu sitter hon dock i soffan och lider då hon fått ledinjektioner idag igen, så nu håller vi en tumme för att det fungerar bättre denna gång, aldrig kul när barnen lider, usch.
    Denna helg har vi projekt klä gran (japp, vi tjuvstartar =), rulla köttbullar, göra julgodis = precis så det skall vara så här en dryga vecka innan jul!
    kram!

    SvaraRadera
  7. Hej =)

    Helt fantastiskt fin påse som passar perfäckt att ge bort lite god choklad i nu till jul. Helt underbart vackert papper och massor med fina blommor och snöflingor (jag älskar snöflingor) Och vad bra att kuna använa lite andra dekorationer som dom fina guldbladen. Dom passade så bra in med dom övriga dekorationerna på påsen.

    Även den här fina texten är väldigt fin och användbar.

    Ha en trevlig hellg många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  8. Wow, die Tasche ist wunderschön dekoriert und gestaltet. Mir gefällt das schöne Papier und auch die Blütendekoration sehr gut.

    Für den lieben Kommentar auf meinem Blog möchte ich mich herzlich bedanken.
    Liebe Grüße und einen schönen 3. Advent!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!