lördag 12 januari 2013

Enkelt i vitt och beige

Trodde faktiskt att jag visat alla julkort från julens tillverkning, men icke. Så vare sig ni är sugna på julalster eller ej, så kommer idag ännu ett julinspirerat kort. =)

Eftersom jag gillar att ösa på med dekorationer och detaljer så vill jag lova att detta lite mer återhållsamma kort var en ordentlig utmaning för mig. Jag har använt vit cs samt skimrande beige som bas.



Den fina vintagebilden kommer från Pion Design och har fått en ram av glitter stickles.



Ditt besök uppskattas varmt och mycket, ha en härlig dag!

6 kommentarer:

  1. God Morgon!
    Jag kan intyga att du klarar av detta med clean and simple alldeles utmärkt =)
    Detta är ett stilrent och jättesnyggt julkort du gjort! Gillar den nedtonade och milda färgskalan du använt och du har balanserat upp kortet så fint. Snyggt med de ovala formerna till den fina bilden!! Fint blomhörn du skapat och snyggt gjort med granarna mittemot! Stickles = hade inte klarat mig utan det,hihi.
    Ha en fin lördag!!
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Mmmm ett väldigt tjusigt julkort så fint med glitter runt bilden

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. ÅHH såå stilrent och supersnyggt julkort, du kan då allt du :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Vackert och stilrent. Jag tycker det är snyggt med beige och vitt tillsammans. kram bibbi

    SvaraRadera
  5. Ett stiligt och fint kort i
    snygga färger, jag gillar
    det lilla röda hjärtat.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!