onsdag 9 januari 2013

Flaskformat med Champagne Girl

Idag bloggar jag hos My PhunnyFace och det är ett flaskformat kort med läckra Champagne Girl som står i fokus. Detta kort med tillhörande flaska gav jag till goda vänner som vi firade in det nya året med.
 
En liten miss i detaljerna är att den riktiga champagneflaskan inte bar guldfärg i toppen som kortet jag skapat. =)
 

 
Varmt välkommen att kika närmare på kortet hos My PhunnyFace!
 
Tusen varma tack för att du kikade in hos mig,
ha en alldeles fantastisk dag!

10 kommentarer:

  1. Du slutar minsann aldrig imponera! ;) Guud vad läckert! Det här kortet släpper man inte blicken från i första hand, det finns så mycket vackra detaljer att titta på - WOW!
    Underbara färger och din design är fantastisk precis som alltid.

    Ha en fin dag!
    kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Det er et super flot flaskekort.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Oj, har inte hunnit med datorn på ett par dagar och ser att jag missat en fantastisk skapelse från dig här under!!!
    Vilken häftig bil du gjort, helt otroligt!!! och makalöst snygg färgläggning som vanligt när jag hälsar på här inne, vad snyggt du färglagt den stämpeln!!!!

    och nu dagens inlägg =)
    Åh, så snyggt set du gav bort på nyår! Den där formen du gjort på flaskkortet gillade jag, lagom runt och perfekt storlek!! Gör alls ingenting att det inte var guld på flaska du gav bort tillsammans med kortet, din topp var urtjusig och guld på nyår = så fint!
    Alltså, färgläggningen på huden på tjejen är så sjukt bra gjort, skuggorna är så perfekta på precis rätt ställen!!!
    kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej där!
    Först av allt -Massa grattis till dina fortsatta uppdrag!!! Men allt annat vore ju tokigt: dina alster sticker ju ut från mängden: fantastisk färgläggning o annorlunda lösningar! Alltid inspirerande att kolla in din blogg <3
    Tjejen i glaset är en av mina favvosar hos Phunny Face -hur läcker som helst!!! Får genast leta fram henne i gömmorna, hon är alldeles för lite använd <3 Snyggt att låta henne bada i guldig champagne o möta upp det i kortet.

    Regniga hälsningar, Monica

    SvaraRadera
  5. Schon die besondere Kartenform beeindruckt mich, Kristina, Ihre Gestaltung ist sehr apart, ich liebe es!

    SvaraRadera
  6. Så otroligt snyggt, Kristina!
    Älskar denna "Champagne Girl" stämpel!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  7. gillar verkligen ditt flask kort. Så mycker att titta på. =)
    Toppen!

    Må så gott

    SvaraRadera
  8. Läckert :) Snyggt färglagt och fina färger. Trevlig present att få. kram bibbi

    SvaraRadera
  9. Det här är ju bara såååå läckert!

    SvaraRadera
  10. WoW, så snyggt!!! Den här gillar jag massor!!
    Motivet är urläckert och färgläggningen perfekt!!
    Din miss är ingen miss i mina ögon, det ger ett perfekt helhetsintryck.
    Kramis

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!