lördag 5 januari 2013

Kärleksnäste för brudparet


Till min stora lycka så är jag numera fast DT hos My PhunnyFace och idag kommer mitt första inlägg i år. 
Jag har skapat en form av fågelbur där ett sagolikt bröllopspar syns vänslandes. Buren har jag scrappat ihop med hjälp av utstansade former och ett gäng med smala ribbor. Under buren finns ett kort att skriva på och jag har också förstärkt den en smula med en bit tjock chipboard. Det finns mera att titta på inuti buren, så surfa gärna in hos My PhunnyFace för fler bilder!
 
När ni läser det här så är jag på väg till Umeå tillsammans med mina döttrar. Min äldsta pluggar ju där och hennes jullov och vistelse hemma är nu över för denna gång. Det ska bli roligt att hälsa på hemma hos henne, men jag kommer att sakna henne här hemma.
 
 
Tusen tack för att du tittade in, ha en härlig lördag!
 
 
 
 

11 kommentarer:

  1. Men jisses.....var får du all inspiration ifrån tjejen? Denna är ju galet snygg!!!! Helt underbar ljus ljuvlig färgsättning och så perfekt till ett bröllop.
    Grattis till din fasta DT-plats, jag förstår verkligen att de vill ha dig där för du gör så mycket snyggt och du varierar dig otroligt mycket och kommer även på massan snyggt jag aldrig sett någon annanstans =)
    Detta brudpar kommer häpna när de ser detta kort =)
    Åh, då förstår jag att det inte är så roligt för dig idag att "lämna" tillbaka dottern till skolan. Ja, tiden när de kommer flytta hemifrån närmar sig mer och mer, så konstigt det måste vara....även fast man vill att de skall göra det och börja upptäcka livet så är det klart att mammahjärtat sörjer lite =)
    Hoppas resan gått bra idag och att hon är välinstallerad igen.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. ......såg precis i K-designs blogg att du är kvar där....vad var det jag sa =) Tror du att jag kanske är lite synsk,haha!
    Vad roligt för dig och vilket tillgång till K-design du är kära bloggvän!
    STORT GRATTIS till dig!!!

    SvaraRadera
  3. vilket härligt alster- sagolikt ljuvligt. Det ger så mycket inspiration av att kika in här.

    Grattis till din fasta Dt plats- den är du väl värd.

    Jag förstår hur det känns att lämna iväg sina barn.... mina två åker i början på nästa vecka... ena tillbaka till internatet och den andra ska ut på en långresa i Asien. Oj, det kommer att bli tomt här.

    Ha det gott och även grattis till den fortsatta DT platsen på K design.

    kram Katja

    SvaraRadera
  4. Mmmmmmmmmm så otroligt romantiskt. Jag bara sitter här & njuter! =D
    Grattis till Båda DT platserna. Jag visste väl att du skulle klara det!

    Må så gott
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Så vackert.... Vilken bröllopspresent. Grattis till båda
    DT-platserna. kram bibbi

    SvaraRadera
  6. Du är ju helt otrolig! Vad får du allt ifrån!? ;) Såååå snyggt och så ljuvligt romantiskt och elegant att man tappar andan. Helt fantastiskt. Du är grym! :D

    Stort grattis till din DT-plats, den är du mer än värd!

    Ha en trevlig helg,
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Halloj där!! Vilken otroligt fin skapelse du bjuder på idag!! Gillar massor!!!

    Grattis till dina båda DT-platser!! Är så glad för din skull och är inte alls förvånad. Du är ju så otroligt duktig och påhittig :)

    Ja, tiden för att lämna bort sitt barn börjar väl närma sig lite smått för mig med då jag har en 15-årig dotter. Med tanke på hur fort tiden går så står man väl där snart vid första flyttlasset :)
    Gymnasiet blir dock inte så långt bort iallafall, men sen vet man ju inte vad som händer. :)

    Hoppas allt gick bra idag:)
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Du är helt otroligt duktig på att få ihop magiska alster både romantiska och tuffa
    Detta är Sååå ljuvligt

    GRATTIS till dina DT platser och det kommer att bli så trevligt att få ingå i samma DT team som du
    ( i båda dessutom )

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  9. Tackar ödmjukast till er allesammans för underbara rara och fina kommentarer och gratulationer!

    Sitter här i Umeå hos min dotter och ska väl inte ta upp hennes dator alltför länge (hehehe), men så snart jag är hemma igen kommer jag och tittar in hos er allesammans för att inspireras av allt fint ni skapar!!

    Stor kram till er!

    SvaraRadera
  10. Das ist so zauberhaft und romantisch, Kristina, zum Träumen!

    SvaraRadera
  11. Men kära nån så du hittar på mycket vackert.
    Otroligt snyggt och romantiskt litet näste :)
    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!