måndag 7 januari 2013

Kladdat ihop egen bakgrund

Jodå, jag har fortfarande ett par julkort kvar att visa här i bloggen. =) Julkort som jag skapat efter julen och som får vila i en pärm fram till nästa jul.
 
På det här kortet har jag lekt med embosspulver, distress ink, distress stain och glimmer mist för att skapa en egen bakgrund. Ett övningsområde, helt klart, men riktigt roligt hade jag under skapandet.
 

Denna söta Tilda har blivit flitigt använd av mig denna julsäsong.
 

 
Idag är jag ledig från arbetet och förbereder mig för hemresa från Umeå. Förhoppningsvis så kommer jag över ett par härliga scraptidningar så att hemresan inte känns så lång.
 
Kul att du kikade in hos mig, ha en underbar dag!

6 kommentarer:

  1. Ett härligt julkort! Vad duktig du är som fixar en egen bakgrund! Jag tycker det ät lite svårt med det, men du har lyckats! Väldigt fint målat också:)
    Hoppas du får en bra hemresa.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Superfint!! Gillar verkligen bakgrunden.. Kul idé att fixa en egen bakgrund. Kan man ju få den precis som man vill.. Fina dies.. Gillar speciellt den bakom Tildan..

    Tack, för dina fina kommentarer inne hos mig.. Ja, nu hoppas vi på ett riktigt fint scrapår..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så härligt att redan ha börjat detta årets julkortstillverkning. Din bakgrund blev superläcker. Detta tycker jag att du ska testa fler gånger. Färgläggningen av söta Tilda är dundersnygg.
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kanonfin bakgrund

    Superfin färgläggning.

    Hoppas att resan gick bra


    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Schon durch die außergewöhnliche Farbgebung in Rot-Weiß hebt sich diese Karte hervor, sie ist absolut perfekt, Kristina, ganz großartig!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!