torsdag 7 februari 2013

Färgglatt med robotar

En och annan färgklick skadar knappast denna tid på året, så här kommer färger som det sprakar ordentligt om! Inte riktigt min stil överhuvudtaget med alla dessa färger på ett och samma kort, men roligt hade jag under scrappandet. 


Den fina textstämpeln kommer från K-Designs och är embossad med rubinrött pulver.

Blommor i alla de färgeroch i platt format finns hos Kristinas Scrapbooking.

Robotmonstrens ögon har lackats med Glossy Accent och siffran tre är pimpad med Crackle Accent.


Tusen varma tack för alla fina kommentarer och besök här hos mig. Jag uppskattar det varmt och mycket! Ha en härlig dag!

4 kommentarer:

  1. Ett härligt färgglatt kort

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Hihi, vilket roligt kort!
    Det är verkligen inte din stil, men ett jättehärligt kort till en glad 3-åring =)
    Det där monstret var ju för häftigt, det gillade jag, fniss...vilka coola ögon!
    Det är bra att frångå sin stil ibland och "go wild and crazy" med något helt annat, precis som du gjort här och kul har du haft med som du skriver. Jag tror att det är sånt som får inspirationen att växa.
    Nopp, dax att ta sig till soffan och fortsätta kurera febern.....vad jag vill bli frisk nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul med "lite" färg en och annan gång, även om man inte känner sig helt bekväm med just det.

    Det här är ett fantastiskt läckert kort, på pricken rätt till en 3-åring. Det gjorde du bra!

    Kram, kram!

    SvaraRadera
  4. Härligt passande kort till en 3-åring.Kul mönster och snyggt med färggranna blomster. kram bibbi

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!