lördag 9 februari 2013

Hjärtkort i svart och rött

Bilderna på detta kort är inte ens i närheten av vad de borde vara och denna gång var det inte mörkret som ställde till det, utan precis tvärtom. Det var en ordentligt solig dag när jag fotade och som alltid fotar jag utomhus. Det skarpa solljuset gav bilderna en lite blå ton som inte ens fotoredigering lyckades rätta till, beklagar det.

Jajamänsan, textstämpeln kommer ifrån K-Design liksom det läckra designarket!


Ha en riktigt mysig och avkopplande lördag!

10 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    ja det är inte helt lätt alla gånger att få till bra ljus på korten. När man väl ser det har kortet oftast lämnat hemmet...............men jag tycker inte det gör så mycket för man ser tydligt det snygga kortet du gjort ändå!
    Älskar din kortform och de små hjärtana som flyger omkring på kortet, så gulligt!!!
    Att bara sätta lite röda rosor under texten tycker jag blev sådär alldeles lagom!
    Ha en fin helg! Själv håller jag en tumme att jag tillfrisknar under helgen så jag orkar jobba på måndag.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort!! Gillar formen och texten är ju för rolig:)
    Ja,det där med ljuset ja...köpte en ny blixt till dotterns kamera och oj vilken skillnad det blev, som dagsljus, så jag får nog ta o skaffa en jag med. För det är ju så himla tråkigt när bilden inte blir som man tänkt sig.
    Hoppas du får en fin helg :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Superfint kort! Gillar stämplen,går och väntar på att den ska dimpa ner i min brevlåda vilken dag som.... :)
    Inte lätt med foto och ljus... svart är alltid svårt att få rätt när man fotar, tycker jag.
    Trevlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Både tufft och snyggt i härliga färger!

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint det blev och vad trist att jag inte kunde vara med, jäkla jour :/ kram/Carro

    SvaraRadera
  6. Hej =)

    Ååå vad bra den är den där texten såg den när jag var ut på K-designs sidan. Kommer nog köpa den för den är ju så frän. Nu till ditt vackra kort som jag tycker är så fint!!! Härligt utstansad form och inte för mycket dekorerat utan lagomt för kortetst storlek. Jättefint!

    Ha en trevlig helg!

    Många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  7. Vackert kort, snyggt med rött o svart och fina blommor. kram bibbi

    SvaraRadera
  8. Superfint kort!! Gillar hjärtformen och den roliga textstämpeln.. Hoppas att du har en fortsatt fin helg.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Die Karte besticht durch die Herzform und die liebevolle Dekoration, ich finde sie sehr gut gelungen, wunderschön!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!