söndag 10 februari 2013

Hjärtlig ask med Blixten

På Lagerhaus i Umeå köpte jag ett helt gäng med stadiga pappaskar i alla de möjliga (och omöjliga) färger. Den allra minsta asken i samlingen dekorerade jag snabbt och enkelt med fina ark som jag köpt hos Kristinas Scrapbooking.

I vår familj ligger Blixten McQueen och Bilar oss varmt om hjärtat och tack vare minstingen så har vi sett den första filmen fler gånger än vad våra hjärnor egentligen önskar.

Tack för ditt besök, ha en skön söndag!


3 kommentarer:

  1. Hihi, ja det blir ju lätt så med småttingar i huset med vissa filmer =)
    Jätteläcker ask du altrat, helfräck blev den!!!
    Lagerhaus är verkligen en av mina favoritbutiker, så fort jag åker till "götet" så blir det in där för lite shopping, förhoppningsvis blir det så nu på lördag!
    Kramar från en lite piggare scrapvän!

    SvaraRadera
  2. Hej =)

    Härligt att det är fler som tycker om blixten ;) Har två st här hemma som också är väldigt förtjusta i den bilen. Har sett både ettan och tvån X antal gånger......

    Tycker din ask blev väldig fin och den passar så väl en tjej som en kille som älskar blixten. Jättefint att ha små saker i eller ge bort en liten överaskning i. Jättefina papper med eldsflammorna på och dom passar ju så fint i hop med blixten.

    Ha en trevlig söndag, många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  3. Asken fick högsta betyg av sonen....han sa -varför gör inte du sånna fina grejjer mamma??
    Jag får väl göra nåt med flames och någon superhjälte så han blir nöjd antar jag :)
    (Mamman håller med, en fin ask)

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!