söndag 3 februari 2013

Konfirmationskort

Tillverkaren Moxxie har de perfekta designarken för just konfirmationer och denna färgkombination tycker jag är så härlig. Ur arket jag använt för att klä kortet klippte jag ur ett av de vackra korsen och fäste ett hänge från ett halsband ovanpå. Det går hur som helst inte att ta miste på vilken händelse kortet är ämnat att gratulera till.


Bakom korset sitter utstansat med en diamantformad die som är ny i min die-samling. Den följer korsets form bra.


Tusen tack för ditt besök, ha en skön söndag!


6 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Underbar ny die du köpt, den kommer vara användbar. Vilket snyggt kors du klippt ur designarket, så maffigt och snyggt med de dubbla korsen och hela arrangemanget du gjort!!
    Blått och brunt är en fin kombination, ja det finns ju många snygga kombos av fäger men vissa fastnar man lite extra för =)
    Idag skall jag förhoppningsvis shoppa ytterligare lite ny förvaring till min scraphörna =) Blir ju oftast en dominoeffekt av att ändra om i hemmet så sedan det tapetserades om och ändrades här hemma har snart varenda pryl bytt förvaring i min hörna, så kul att ändra om, eller hur! Ditt rum är så fint och blir så glad varje gång jag hälsar på här inne och se dig stå längst upp och pyssla =)
    Ha en fin söndag, här skiner redan solen!!!
    kramar från mig

    SvaraRadera
  2. ÅHH du kan ju då få allt att se så himla perfekt ut!
    Supersnyggt konfirmationskort, såå snygga färger.

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Fin färgkombination! Konfirmationskort är inte det enklaste men det här är verkligen en flott exemplar!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt och fin färgkombo :) kram bibbi

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert kort!!
    Perfekta detaljer! Härligt med papper som passar "perfekt" för ändamålet!

    ha en bra vecka!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Eine sehr schön gestaltete Karte und auch die Farbauswahl gefällt mir sehr gut!
    Liebe Grüße.

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!