lördag 23 februari 2013

Kort med romantiskt par

Rosa och rött lirar många gånger riktigt bra tillsammans och den lite kinkiga färgkombon gav jag mig på till detta kort.

Röd cardstock som bas till kortet och ovanpå det ett rosatonat ark från FabScraps. Det har jag embossat med en ny folder i min samling. Utstansade hjärtan med en härlig och varm-embossad text från K-Design. Stjärnorna är utstansade i glittrig kartong för att fånga upp buskapet i texten.
Det urläckra kärleksparet är en motivstämpel från My PhunnyFace och färglagt med Promarkers. Till huden har jag även använt Flexmarker Linnen.


Jättekul att du kikade in, ha en härlig lördag!

5 kommentarer:

  1. Har jag sagt att jag gillar det du gör?! *gapskrattar*

    Igen och igen och igen gör du det... skapar de mest fantastiska saker som jag bara sitter och gapar när jag ser...

    Otroligt läckert!

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Vackert kort. Gillar den texten och den passar ditt fint färglagda moivet. Önskar dej en skön helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Ett jättefint kort!!
    Motivet är såå snyggt målat (som alltid! ;D)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Hej Kristina!

    Så otroligt läckert kort med ett så snyggt kärlekspar och med en vacker Kdesign stämpel!! Du lyckas alltid så bra med balansen i dina kort och du fångar upp känslan i dina fina alster! Tack för all din fina inspiration!

    Kramar Sandra!

    SvaraRadera
  5. Sååå läckert och sååå snyggt

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!