lördag 16 februari 2013

Med fjärilar till den underbara

Alla hjärtans-dag är över för i år, men det hindrar ju inte mig från att visa fler alster på temat och dessutom är hjärtetemat något som håller året runt och i livets alla dagar. Förhoppningsvis så har ingen något emot det och detta lär inte vara det sista hjärtliga kortet innan påskpysslandet gör sitt intåg.

Det är FabScraps "Burlesque" som pryder kortet och jag har ocksåanvänt mina nya fjärilsstämplar från Gummiapan. Den fina textstämpeln kommer från K-Designs.


Hjärtligt tack för ditt besök, ha en riktigt mysig lördag!

5 kommentarer:

  1. Du har använt dina nya fjärilar på ett superfint sätt på detta kortet!! Hjärtan går året runt =)
    Här har vi haft alla <3 dag idag.....var ju sjuk förra veckan och inte hunnit ordna något då sonen varit hemma så idag har jag varit i Göteborg och träffat scrapvän och då blev det lite shopping till dottern som hon fick och hon blev så glad =) Hade bett om att få flytta torsdagen till idag,hihi.
    Hoppas du haft en fin lördag du oxå och att du får en mysig kväll....kanske framför mellon kanske =)
    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Hej =)

    Men vad du är duktig jag ihinner inte in så har du skapat flera fantastiska kort här inne! Tycker så mycket om dom alla! Så fränt det med Kenny K stämpeln på och lika så vacker kärran är. Du är så snabb och flitig med alla dina alster. Och detta kort kan jag bara tycka att det kan aldrig bli för många fjärilar och hjärtan ;)

    Tycker som vanligt väldigt mycket om texen och så den fina vikningen. Glömmer ofta bort att det räcker att vrida runt kortet så blir det ju också en typ av ny vikning.

    Ha en trevlig helg! Många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart kort! Enkelt och vackert!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!