fredag 15 februari 2013

Prinsessvagn i rosa och vitt

Vad sägs om att inleda fredagen och helgen med fluffigt rosa, sockrigt vitt och romantiskt vintage? Om det passar smaken bra så är det precis vad jag bjuder på hos Kristinas Scrapbooking idag. Ta gärna en närmare titt på detta kort som är format som en prinsessvagn!

Tyvärr hände något oförklarligt efter att jag publicerat mitt inlägg hos Kristinas. Inlägget blev helt tomt och alla foton och länkar var helt försvunna. Jag har ingen aning om vad som kan ha hänt, men som tur är hade jag fotona kvar i en mapp och bjuder iallfall på dessa foton.



Kul att du tittade in, ha en riktig toppenhelg!

10 kommentarer:

  1. ÅHH vilken sagolik prinsessvagn, otroligt vackra detaljer och såå snyggt du har gjort med hjulen och så spetsen vid ingången.
    Allt är ju bara så bedårande sagolikt :)

    TREVLIG HELG!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Så bedårande vackert!!!! Allt är sååå himla fint gjort. Fastnar lite extra för hjärtana på hjulen och spetsen bara för att nämna nåt av allt på din fina vagn!

    Ja, nu är det äntligen helg igen ska bli så skönt med lite ledigt :)
    Hoppas du får en toppenhelg
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Så sitter jag här igen... mer eller mindre mållös i beundran över dina kreationer. Sockersött, detaljrikt, fantastiskt!

    Ha en kreativ helg!

    SvaraRadera
  4. Hej Kristina
    Nu var det ett tag sedan jag kikade in hos dig :) Jag blir så otroligt imponerad av all din kreativitet/ uppfinningsrikedom med allt du skapar... Denna fantastiskt söta prinsessvagn kan ju bara du komma på :) Den är grym! Sedan allt annat du hunnit skapa som jag sett idag först...man blir glad att du delar med dig av härligheten. TACK och nu hoppas jag att du får en toppenhärlig helg! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt vacker vagn. Vackert dekorerad, många fina detaljer att titta på och söt rosa färg :) Önskar dej en skön helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  6. Men götapetter vad snygg denna vagn var =)
    Du är SUPERDUKTIG och det vet du att jag tycker men det tål att upprepas om och om igen! Så snyggt du gjort med hjulen, öppningen på vagnen = så fint!
    Ett helt makalöst snyggt kanonkort som någon mycket lycklig liten flicka kommer titta på huuuuur länge som helst =)
    Hoppas du får en fin helg!
    kram!!

    SvaraRadera
  7. Sitter här & är så imponerad av denna fantastiska vagn. Du är ju bara bäst.
    Det är alltid lika roligt att titta in på din blogg & se allt du gör.
    Du är så uppfinningsrik, tänk om man kunde få lite av dig! =)

    Må så gott & ha en riktigt trevlig helg.

    SvaraRadera
  8. Ihre Kreativität ist beeindruckend, Kristina, der Prinzessinnenwagen ist ganz zauberhaft.
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende.

    SvaraRadera
  9. Åh, vilken fin prinsessvagn du har gjort. Den kommer mottagaren att bli helt överlycklig av. Underbart dekorerad med blommor och de små hjärtanen i hjulens nav..

    Du har hunnit med att göra så otroligt mycket fint sen sist jag var inne.. Stämpeln med superhjälte på var ju himla häftig.. Jättefin färgkombo på det kortet..

    Hoppas att du har en fin helg!! Jag ska strax ivägnoxj jobba lite.. Men imorgon är jag ledig..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. En helt fantastiskt fint kort

    Trevlig helg

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!