onsdag 20 februari 2013

Säng med bebis + mall

Hos My PhunnyFace hittar vi stämpelmotiven för alla tillfällen och bebisarna i deras sortiment är helt bedårande ljuvliga. Idag bloggar jag hos PhunnyFace och det är en liten säng med en näpen sötnos som står på menyn. Varmt välkommen att ta en närmare titt!


Mallen till bebissängen har jag ritat på egen hand och sedan fäst ett par glittriga frigolitkulor som fötter under den. Om du vill pröva mallen så är du varmt välkommen att göra det:




Tusen varma tack för ditt besök, ha en härlig dag!








7 kommentarer:

  1. Tack för att du delar med dig av din mall! Sängen är ju helt ljuvlig!!
    Måste provas nån gång...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Alldeles, alldeles underbart!
    Din kreativitet får mig att tappa hakan i beundran varje gång jag kikar in här, du är helt otrolig!
    Bebissängen är verkligen gudomligt söt! Tusen tack för att du delar med dig av mallen! :)

    Ha en fin dag,
    stor kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Så snygg säng o även den lille. Tack för mallen, kanske kommer till användning någon gång. kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Nämen jösses va fint..riktigt läckert!!

    Vad mycket inspiration du ger..tack för det!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. God kväll!
    Vet du vad jag älskar med dig.....du har ingen hejd på inspiration. Du kommer på än den ena efter den andra vackra skapelsen och de alla får sina unika utseenden!
    Denna vagga är så söt och så fint med de små "fönstren" all kika in till babyn =)
    Så fin text du satt på insidan av vaggan och den lilla blå spetsen på kanten blir så fint!!
    Ditt tempo på att skapa är makalöst =) Själv tar det evigheter att skapa något, känner mig halvt medvetslös på vardagarna efter jobbet och inget blir gjort i pysselhörnan. Det problemet har inte du =) Du gör så många alster varje vecka som vi får ta del av = jag älskar det!!
    Stort tack för att du delar med dig av mallen....jag kanske återkommer och lånar den framöver!
    Ha en härlig onsdagskväll!!
    Kramar i massor från mig

    SvaraRadera
  6. Vad fint du skapat denna bebissäng! Du gör så många fantastiska saker. Jättekul att kika unt härinne hos dig och inspireras :-) Tack för dina fina ord i min blogg också! Kram Beatrice

    SvaraRadera
  7. Eine ganz wunderbare Idee, das ist so süß!
    Liebe Grüße.

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!