torsdag 7 mars 2013

Årets första påskhälsning

Äntligen har jag kommit igång med påskpysslandet! Årets första påskkort blev ett enkelt i limegrönt och lila med en vintage-bild. Jag passade också på att använda en stencil som är ny i min samling och som man kan skapa prickar i olika storlekar med.

Designarket som skymtar fram har glittriga detaljer och kommer från tillverkaren Best Creations.

Textstämpeln kommer från K-Designs och skojigt nog är det mitt eget lilla påsk-rim på den. =) Varm-embossad med palmgrönt, skimrande pulver.


Passar på att önska en riktigt trevlig dag,
varmt tack för besöket!

8 kommentarer:

  1. Sååå snyggt kort, gillar den milda färgtonen. Palmgrön embossingpulver har jag inte sett tidigare, snyggt, passar det övriga. Texten gillar jag, kul att få sin egen text som stämpel. Ha en bra semesterdag :) kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Super nydeligt kort. Herligt stempel.

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint!! Superläckra färger man blir riktigt glad av! Och texten var ju jättefin!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Men vad kul att det är du som kommit på texten på stämpeln = så duktig du är på sånt där =)
    Underbart påsskort du skapat!!!
    Tyckte du sa att tempot skulle ligga nere lite här nu när du var iväg......men icke sa nicke =).....jag missade gårdagens inlägg som jag måste berömma lite oxå =)
    Wow för den fantastiska färgläggningen på killen, supersnyggt!!!
    Hoppas du har det underbart härligt och kul med dottern!
    kramiz

    SvaraRadera
  5. Eine bezaubernd schöne Osterkarte, Kristina!
    Danke für die lieben Kommentare auf meinem Blog, ich freue mich immer sehr darüber.
    Liebe Grüße, Bärbel

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt påskkort!! Så fina våriga färger.. Gör att man blir glad. Häftig textstämpel, du är verkligen duktig på att hitta på rim..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Ett underbart fint påskkort

    Kraaaam

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!