fredag 8 mars 2013

Djupt ramkort med Bo Bunny

Denna vecka är det ju sportlov för skolbarnen i Jämtland. Själv sportar jag inte särskilt hårt för närvarande utan befinner mig i Umeå där jag våldgästar min universitetsstuderande dotter. Riktigt mysigt vill jag lova. Lite bloggande hinns ändå med och idag visar jag ett ramkort hos Kristinas Scrapbooking. Ramkortets utseende passar ganska bra in i sportlovstemat, så besök gärna Kristinas inspirationsblogg och kika närmare på det!



Ha en riktigt skön fredag och varmt tack för ditt besök!

2 kommentarer:

  1. Har kollat in på Kristinas och så snyggt kort :o
    Passande tema och vilket djupt du har fått till.
    Tack för den inspiration du bjuder på och jag önskar dej en trevlig helg.kram bibbi

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!