måndag 11 mars 2013

Turkost och orange till påsk

Det är alltid lite vemodigt att lämna Umeå och äldsta dottern, men skönt att komma hem till minstingen. Vädret har varit otroligt vackert och det har varit härliga dagar med klarblå himmel och sol. Känns konstigt med en fem dagar lång paus från pysselverkstaden, men jag har målat inte mindre än 14 st stämpelmotiv under dagarna som gått.

Innan resan till Umeå påskpysslade jag en hel del och idag visar jag en riktig färgklick med en vacker vintagebild i fokus:



Varmt tack för alla fina besök och rara kommentarer inne hos mig. Tyvärr har jag inte hunnit med att hälsa på er alla ännu, men snart nog kikar jag in! =)

Ha en härlig dag och en skön början på veckan!

5 kommentarer:

  1. Haha, vilken underbar text det var på detta kortet =)
    Ja det var en riktig färgklick till kort men de färgerna passade verkligen ihop = jättehäfigt!!!

    Hihi, skrattade högt för mig själv när jag läste hur många motiv du färglagt under din vistelse hos dottern =) Det har nog inte gått någon nöd på dig ändå då utan pysselrummet,fniss.
    Eftersom jag vet hur makalöst snyggt du färglägger så ser jag verkligen fram emot att få beskåda dessa underbara stämpelmotiv på många snygga kort framöver!!!
    Övade lite igår att färglägga......inte helt nöjd kan jag säga men ska se om jag kan bättra på lite och sedan kanske göra ett kort och våga visa upp =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Häftig färgkombo, men snyggt. Gillar texten. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Men jisses vilken härlig färgkombo, såå snyggt med fjädrarna och turkosa spetsbandet, texten är ju superkul :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Hej =)

    Men så underbart fint!! Skulle nog alldrig vågat mig på den här färgkombinationen men ser ju hur snygt det blev!! Värkligen en underbart fin textstämpel den vill jag också ha!!! Hela kortet i sig sprudlar Påsk och snart är vi ju där.

    Ha en bra dag många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  5. Wow, tolle Farben und eine sehr schöne Gestaltung!
    Liebe Grüße, Bärbel

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!