måndag 4 mars 2013

Vintage till sjuklingen

Denna vecka är det sportlovsvecka för oss jämtlänningar och jag har nedräkning fram till onsdag när jag har semester i dagarna tre! Nämligen dags för mig att ta en tripp till Umeå då för att hälsa på min äldsta dotter för att fira hennes 20:nde födelsedag i förskott.
 
Idag visar jag ett litet färgglatt Krya-på-dig-kort med en vacker vintagebild och med ett mumsigt designark från Magnolia:
 

 
Ha en riktigt härlig början på veckan och tack för titten!

7 kommentarer:

  1. Godmorgon!!
    Jaha, så ni har inte sportlov förrän nu =)Då hoppas jag dina två arbetsdagar går fort fort så att du får åka iväg och krama på dottern och gratta henne!! 20 år, då var du ännu yngre än mig när du fick första barnet då du ju avslöjat att vi är samma fina årgång =)

    Men vad läckert detta kortet var, färgerna riktigt flyter ihop och blir effektfullt ihop!!! Läckert band som är 2-färgat =)
    Bilden är så fin = måste börja använda lite sånt tror jag.......tills jag lär mig färglägga lite bättre =)
    Ha en fin dag idag!!
    Kramar från mig

    SvaraRadera
  2. Super smukt kort. Tillykke med din datter.

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt. Säger som Iffa, färgerna verkar flyta ihop, "softigt" kanske man kan kalla det :) Fint med texten o fina blommor. Tack för dina fina ord i min blogg, blir jätteglad. Önskar dej en bra vecka, snart semester :) kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Shit vad snyggt!!!! Verkligen mumsigt papper, måste gjort liiite ont att sätta saxen i det! Hihi!! Jätteläckra färger, blev nog ett raskt tillfrisknande!
    Ha nu några härliga semesterdagar tillsammans med dottern!

    Kramis!!

    SvaraRadera
  5. Sköna färger som får vilken sjukling som helst på bättre humör!

    Njut av lediga dagar, hoppas att du får sooooool!!!

    SvaraRadera
  6. Snyggt och mysigt kort,
    riktigt läckert färgsatt.
    Ha en bra vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Die Karte ist wunderschön, Kristina, ich liebe auch die farbliche Gestaltung.
    Liebe Grüße, Bärbel

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!