tisdag 30 april 2013

Bok-box/Tittskåp


Tisdag och dags för ett DT-inlägg hos K-Designs! Idag bjuder jag på ett meterlångt inlägg med många bilder, det blir gärna så när ett alster har fler sidor än två. =) Delar av en födelsedagspresent kom till nytta också, bland alla fina dekorationer, stämplar och papper från K-Design. Det var maken som ville skoja med mig och gratulerade mig medan han överräckte en lortig påse med rostiga skruvar och annat från hans Oldsmobile. Jag blev överlycklig över den "presenten" eftersom jag vid något tillfälle nämnt att jag gärna tar emot lite järnskrot. Kila gärna över och ta en titt, välkommen!

Tack för att du tittade in, ha en riktig kanondag!




3 kommentarer:

  1. Vilket fint tittskåp, kul att beskåda och det måste ha varit kul för dej att göra :) Ja skrotet från garaget och dess gamla bilar, (jo då det finns en -54 hos oss, samt gamla fina renoverade mopeder á 50 o 60-tal) det tar man emot om det är användbart. Önskar dej en trevlig Valborg o 1:a Maj. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt fint bok/tittskåp du har gjort.. Jag har kollat på alla bilder säkert 3 gånger.. Så mycket fina detaljer.. Förstår inte hur du hinner med. Här står pysslandet ganska still.. Men hoppas att det snart finns lite tid. Denna veckan jobbar jag bara tre dagar och nästa fyra. Sen blir det två veckors ledighet innan bebisen är beräknad.. Ska bli skönt att varva ner lite..

    Ha en fin Valborg och 1:a maj..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. WOW vad mycket fint man kan hitta på denna bok/tittskåp. Härligt med allt du har använd. Massor av inspiration
    Kram Sinikka

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!