lördag 6 april 2013

Färgglad älva till en sjukling

Orange och rosa är en lite knasig färgkombination, men den piggar onekligen upp. Därför valde jag den kombinationen till detta kort som är ämnat ett muntra upp en sjuk vän. Jag har faktiskt smugit in lite påskdetaljer i kortet också, så jag hoppas att kortet hann fram med posten innan påskhelgen:


Älvan är ett stämpelmotiv från Make It Crafty och kommer nog att synas på många fler av mina alster framöver...så näpen och söt. Pussmunnen som skymtar bakom fågelburen är en stämpel från My PhunnyFace och varm-embossad med härligt rosa embosspulver.

Älvan har uppenbarligen tappat eller ställt i från sig sina klackskor bland påskäggen. Skoparet är en stämpel från My PhunnyFace.


Tusen tack för att du tittade in, ha en riktigt mysig dag!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Sjukt snygg make-up du gjort åt henne, och hennes hår = wow!!!
    Den var verkligen superfin den stämpeln så jag förstår att du kommer att använda den många gånger =)
    Ja, är man inte frisk så tror jag detta kort verkligen piggar upp mottagaren för det är en härlig färgkombination du satt ihop på kortet!!
    Ha en fin helg!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Fint motiv till fågelburen :) snygg detalj med klackskorna.Snygg färgkombo. kram bibbi

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!