lördag 13 april 2013

Grönt kort till golfaren

Med lite tur ser ni direkt vad detta kort handlar om...om inte så får jag skylla på att jag hade kort om tid på mig att slutföra verket. =)

Kortets tema ska vara golf och jag äger inte en endaste stämpel eller die på temat. Jag vet exakt var jag ska hitta sådant material (t ex stämpeln Anders spelar golf hos My PhunnyFace), men det fanns liksom inte tid för en beställning. Istället försökte jag skapa en välskött gräsmatta, ett bollhål och en vimpel. Den mindre vildvuxna delen av gräsmattan är en bit grön cardstock som jag embossat med kugghjulsfolder och färgat in med gulgrön metallic rubber.



Här är den igen, kunde knappast låta bli att använda min nya och mycket kära die från Marianne Design. :) Som jag varnade för tidigare under veckan så kommer jag nog att smyga in den både här och var på många av mina alster framöver, vilket toppendie!!



Ha en helmysig lördag och varmt tack för besöket!

6 kommentarer:

  1. Som sagt, du är fantastisk på att skapa, detta blev kanon!!! Vilken fantasi du har och att komma på detta = briljant!
    Wow, den dien var ju megasnygg så den förstår jag kommer bli en favorit =)
    Hoppas du hade en superfin dag igår och att helgen fortsätter gå i firandes tecken!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Men göta petter var får du alla dina roliga idér ifrån ;).
    Såå himla läckert och snyggt kort till en golfare, superdupersnyggt!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. WOW!!! Du är så himla bra på att komma på olika kortvariandet.
    Du har använt många fina dies till det här kortet och jag gillar alla lager.
    Hoppas du har en toppenhelg!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Härligt golfkort :) Inte behöver man alltid ha "det som man tror skulle vara det bästa". Det här kortet tycker jag blev bättre :) superbra idé. kram bibbi

    SvaraRadera
  5. Ett helt fantastiskt underbart skojjigt kort

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  6. Vad säger man...du är ju bäst! Att bara komma på idén att skapa ett golfkort på detta sättet, det är mästerligt! Hoppas att du njutit av ledigheten och får en underbart solig helg :) Kramizar Susanne

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!