torsdag 11 april 2013

Mumsiga nyheter hos PhunnyFace

Hos My PhunnyFace finns nya, härliga stämpelmotiv som ni inte får missa! För en tid sedan höll My PhunnyFace en tävling där det efterlystes förslag på motivstämplar. Två av mina förslag blev valda och så här läckra blev de när superduktiga Anita hade vässat pennan:






Rykande heta, inte sant? Dessa godingar finns just nu uppstämplade på ett CC4-ark i min pysselverkstad och ska inom kort bli färglagda med mina Promarkers. =) Ta gärna en titt på de andra fina nyheterna hos PhunnyFace!

Ha en härlig dag och varmt tack för besöket!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!!
    ojojoj vilka motiv!! hur coola var inte dem?
    Ska bli jättekul att se vad du hittar på med dem..

    Önskar dig en härlig dag!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA = HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!
    GRATTIS goa bloggvän på DIN stora dag IDAG!!!

    Jag önskar dig en superfin dag med mycket tårta, god mat och många paket =)

    Dina två förslag på stämplar var fräcka och hon har gjort två mycket snygga stämplar av dina idéer!
    Bamsekramar från mig!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!