fredag 12 april 2013

Twisted fold och FabScraps

Det är alltid skojigt att pröva nya kortvikningar och denna var dessutom en liten utmaning för mig att klä och dekorera. Googlar man på "twisted fold + tutorial" så får man upp diverse olika, twistade vikningar, så det kan jag rekomendera om någon känner för att testa denna vikning eller en helt annan.

Fredag igen och DT-dag hos Kristinas Scrapbooking. Den som är sugen är hjärtligt välkommen till Kristinas Inspirationsblogg för att kika närmare på mitt första kort med twisted fold, insvept i ljuvliga ark från FabScraps!


Varmt tack för besöket, ha en alldeles fantastisk fredag!

11 kommentarer:

  1. Häftig vikning! Har jag heller aldrig testat.. Men har kikat lite på den, så den får skrivas upp på inspirationslistan.. :)
    Den ger så fin effekt, och det behövs inte så mycket dekorationer.. Superfint!

    Ha nu en riktigt trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. hejsvejs =)
    Superfint kort!!! Jag har provat den en gång men ställde den upp då. Snygga papper!!!!
    Vad glad jag blev att din present kom fram i tid, ville inte chansa på att posten inte skötte sig så skickade en dag för tidigt =) Jag gjorde en chansning men har aldrig sett dig använda sådana stämplar och gillar dom själv då jag köpt till mig med så det var kul att du tyckte om dom =)
    Stor kram på DIN dag!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Födelsedag förstod jag på Iffas kommentar - Grattis!!!

    Kul att du gillade mina små virkprojekt! Lite avkopplande att greja till egna dekorationer ibland.
    Såg att det var du som låg bakom idén till "tårtmotiven" -superfina blev det o jag gissar att de blir välanvända hos dej: sådär härligt kaxiga!

    Hoppas du får en härlig helg o sol o värme dessutom! Hos mej blev det liiite förvåning i morse när hela världen var vit igen men nu ahr det smält som tur är.

    Kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS på födelsedagen!!! Såg det ljuvliga kortet i Iffas blogg och måste naturligtvis rusa in och gratulera dig :)

    Vilket härligt kort du gjort. Jag ska ta och kika vidare in i Kristinas scrapbookings blogg för att se resten. Denna vikning har jag gjort 2-3 gånger men gjort den lägre. En vikning som var så pass lätt att även jag vågade mig på den... fniss...

    Ha en riktigt riktigt bra födelsedag!!!! Grattis kramar!!!

    SvaraRadera
  5. Vilken häftig vikning och jag håller med om att pappren är ljuvliga. Ska kika närmare i Kristinas blogg. Egentligen kikade jag in för att önska dig ett stort grattis på födelsedagen! Hoppas att du har haft en toppendag.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS på födelsedagen

    Hoppas den blir riktigt bra

    SvaraRadera
  7. STORT GRATTIS till dej idag på just Din Dag!

    SvaraRadera
  8. En liten fågel..... JÄTTESTORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN. Önskar dej en bra helg :) kram bibbi

    SvaraRadera
  9. Stort Grattis på Din dag!!
    Såå rolig vikning på detta kortet och du har ju lyckats göra det så vackert som alltid!!

    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  10. Halloj...var inne hos Iffa och såg att du fyller år idag!!

    Bamsekram och grattis på din dag!!
    Hoppas dagen varit kanon!!

    Kortet du gjort är såå fint!! Kul idé!!

    kram Lena

    SvaraRadera
  11. TACK allesammans för gratulationerna, goaste ni!!! =D Tack för fina kommentarer om mitt kort också! :)

    Stor kram till er alla!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!