torsdag 9 maj 2013

Babykort i orange och blått

I eftermiddag bär det av för en helg i Umeå hos min förstfödde som studerar på universitetet där. Det ska bli skoj att studera våren i Umeå, eftersom det jag hittills sett bara är snö och kyla. Dock bör tilläggas att det alltid tycks vara soligt i Umeå och att där är fantastiskt vackert. Med mig till Umeå kommer jag givetvis att ha ett litet gäng av mina Promarkers och uppstämplade motiv för färgläggning. =)

Här i bloggen bjuder jag på ett färgglatt babykort med en av mina favoriter av färgkombinationer, blått och orange:

På kortets framsida har jag bäddat in en bit prassligt från en chokladkartong (under den skimrande orangea cardstocken).



Tusen varma tack för att du tittade in, önskar dig en ljuvlig dag!

8 kommentarer:

  1. Vad läcker nyckeln blev i det utstansade!!!!
    Läcker färgkombo du har på dagens kort =)
    Vilken fin stämpel du använt på framsidan, så söt!
    Men vad kul att du skall upp till dottern igen, ha det alldeles underbart!!!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. MEN så FINT!! Rosetten, nyckeln o ja stämpeln är ju bara för sööt. Var kan man hitta den??
    Hoppas du får det toppen hos din dotter. Själv ska jag tillbringa helgen med att städa och förhoppningsvis pyssla :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Rigtig fint kort. Lækre farver.

    SvaraRadera
  4. Hej där!
    Kaxigt färgval, snyggt som attan =) Inga klassiska babykortsfärger o det gilar jag -ett riktigt gladkort!! Finfin färgläggning o kul detalj med nyckel!
    Hälsa solen i Umeå, hos oss regnar det...Bra pysselväder!!

    SvaraRadera
  5. Ajajaj så snyggt
    Läckra färger ihop


    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Vilket fint babykort.. Rolig färgkombination. Passar ju perfekt till både pojk och flicka. Jättefin nyckel och rosett.. Hoppas att du har en trevlig vistelse hos din dotter.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vackertmotiv och snyggt med blått o orange. Lagomt med dekoration. kram bibbi

    SvaraRadera
  8. Otroligt snygg färgläggning på ett helt igenom läckert babykort!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!