torsdag 2 maj 2013

Spetsar och romantik

Idag vill jag att ni ska titta lite extra noga på den svarta spetsen som skymtar under motiv och ramar. Den är nämligen en present från en otroligt härlig, omtänksam och mysig bloggvän vid namn Iffa. Spetsmönstret är en stämpel som ingår i ett clearstamp-kit från YouDo som alltså numera bor i min pysselhörna. =)


Den här stiliga damen var det länge sedan jag plockade fram. Hon kommer från Tickled Pink Stamps.

Kissemissarna är utstansade med en die från Magnolia och kanterna färgade med distress ink Picked Rasberry.

Poststämpeln kommer från Magnolia. Varm-embossad med glittrigt, svart pulver. 

Det lilla biet och nyckel-charmen har jag haft länge i mina gömmor. Alltid roligt när det man sparat under lång tid äntligen hittar sin rätta plats.

Slutligen den enkla insidan. Ännu en stämplad spets och ytterligare en poststämpel från Magnolia.

Tusen varma tack för besöket, ha en härlig dag!

5 kommentarer:

  1. Men vilket läckert kort!!
    Såå snyggt du har gjort med diesena och med katterna, så fint med ögonen.
    Svarta spetsen är superfin!!
    Insidan är ju så snygg också med spetsstämpeln, gillar massor!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. HI HI HI men guud så himla sött det blev med katten som fått ögno mm :D
    Underbart kort
    kraaam

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Men tack för dina gulliga ord, vad glad jag blir =)
    Spetsen var ju supersnygg ju!!! Har den själv hemma men bara stämplat vanligt en gång.....måste nog embossa den...för det är väl det du gjort...
    Vilket underbart kort!! Den stämpeln gillade jag att du letade fram för oj vad jag gillade den! Så fantastisk färgläggning som alltid här inne och vecken i kjolen, så häftigt och så läckra färgval. Nu har du verkligen gjort en superkäck grej här........att sätta ögon och nos på katten så det blev framsidan = gud så påhittig du är, det där gillade jag!!!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Eine sehr schöne Karte zum 50.! Mir gefällt es sehr gut, wie du den Poststempel darauf eingesetzt hast und auch die beiden Kätzchen, das ist eine wunderbare Idee!

    SvaraRadera
  5. Mycket snyggt, fin färgkombo. Gulligt med katterna :)
    kram bibbi

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!