lördag 29 juni 2013

Rosa och turkost med Magnolia

Magnolias motiv ser ni inte så ofta inne hos mig just nu, men idag har jag plockat fram en riktig goding som jag färglagt i rosa toner:
 
Jag gillar verkligen att strössla grovkornigt embosspulver i blandade färger och sedan smälta med embossfön kring motiv eller annat.

Under fliken Promarker combinations hitta ni vilka pennor jag använt till de olika färgerna. Ta gärna en titt! Bakgrunden är svampad med distress ink från Tim Holtz.

 
Tusen tack för att du tittade in, ha en härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Hej =)

    Vilket underbart kort!! Med en så fin Tilda stämpel. Alltid lika fint färglagt!! Det gav mig massor med inspiration nu då jag ska sätta mig och göra två dop kort! Tusen tack för det och ha en riktigt trevlig helg!!

    BAMSE KRAMAR FRÅN SANDRA!

    SvaraRadera
  2. Wow wow vad läcker färgkombination du valt här =)
    Så läckert och snyggt färglagt.........och bakgrunden, shit vad snyggt det var och vad det framhäver ditt snygga motiv!! Det blir supersnyggt med embosspulvret............nog dax att börja använda dom lite flitigare igen tror jag,fniss. Grovkornigt......hm, e det något annat slags än det man brukar använda tro =)
    Kramisar från mig

    SvaraRadera
  3. Härligt kort i underbara färger


    Kraaaaam

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!