tisdag 25 juni 2013

Symaskinsformat kort


Idag visar jag mitt sista inlägg hos K-Designs för denna period. Jag håller förstås tummar och tår för en fortsättning, eftersom jag helt enkelt inte får nog av K-Designs och alla underbart läckra papper och stämplar.

I dagens inlägg visar jag ett kort som jag skurit ut som en symaskin från en svunnen tid. Symaskinen pryds av ett motiv från Bildmålarnas nya kollektion Just Me som finns att köpa hos K-Designs. Varmt välkommen att ta en titt på mitt symaskinskort!

Hjärtligt tack för besöket, ha en fantastisk dag!

2 kommentarer:

  1. Har kikat in, så himla läckert kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Snygg symaskin, fina detljer.Fint motiv och fin färgläggning.
    Hoppas du har det bra. Här är det minisemester. Tar det lite lugnt, det är så varmt. kram bibbi

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!