måndag 28 oktober 2013

Julkort med ny spellbinder

Ser ni den snygga kurvan på kortet? Gissa om jag har letat som en galning efter den fantastiska Spellbindern som skapar såna fina, böljande kurvor! Till slut fann jag den, Card Creator Borderabilities, och skyndade mig att skapa ett kort bara för att få testa.

 
Tyvärr lite suddiga bilder, den mörka årstiden är här och varje år bestämmer jag mig för att skaffa ett "ljustält" för att fota i under vinterhalvåret. Än har det inte blivit av, men det ska bli, jag lovar! :)

 
Hjärtligt tack för besöket, jag uppskattar det varmt och mycket!

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort...kul med ovanlig form....var kan man köpa en sådan?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Den bortsprungna bloggkompisen är på besök igen ;) börjar äntligen sakna scrappandet lite så nu hoppas jag att jag kommer igång lite bättre med både pysslandet och att hälsa på =)
    Vad mycket snyggt du gjort sedan jag var här inne sist! Denna nya spellistan är ju jättesnygg så förstår att du e nöjd att hittat den. Så snyggt kort som alltid här inne men märker att du ändrat stil lite till en mer clean- stil vilket är jättesnyggt !! Din färgläggning är som alltid sjukt snygg!!
    Hoppas allt är bra!
    Stor kram från mig!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!