2021-03-04

Nyhet - ScrapSaligs scrapbookingpapper

 


Jag ÄLSKAR färger, bilder och former av alla de slag. Med min passion för estetik och scrapbooking har jag glatt kastat mig in i att designa egna kollektioner med scrapbookingpapper. Mina första kollektioner har jag medvetet valt att skapa i A4-format eftersom det är min personliga favoritstorlek. Så hojta gärna till om du är intresserad av 30 x 30 eller 15 x 15 cm, det fixar jag!

Designerna har jag skapat genom att använda mig av egna målningar, egna foton, graphics och/eller teckningar som jag sedan låtit redigera med hjälp av flödande fantasi och med ovärderliga redigeringsprogram till hjälp. Ni som hunnit botaniserat runt i shoppen och har kikat närmare har också sett att papperen går i allt från färgsprakande färger och mönster till mildare med en mer romantisk ton. Här kommer några exempel:



Det här är designark från kollektionen Flourishing World.



Här ovan ser vi exempel från kollektionen Heartily World.


Och nu till en av mina favoriter; Magical World Collection.


Det här är kollektionen för en drömmigare pysselvärld - Dreamy World.


Sist, men inte minst har vi denna kollektion som fått namnet Fantasy World. Fler papper är givetvis på väg och shoppen fylls på kontinuerligt. Just nu sitter jag och arbetar på papper och klippark med påsk- och studentmotiv.

Jag har ännu inte hunnit "scrappa" så mycket med de nya designarken, men nedan ser du ett hjärtformat kort som jag skapat med papperet Ametist Rose från kollektionen FLOURISHING WORLD och en bild från klipparket Totally Enchanting.


Glöm inte att titta in i shoppen nästa vecka! Då får Second Hand-kategorin stor tillökning och det är riktigt fina produkter vill jag lova. Eller vad sägs om knappt använda Distress Inks-dynor och ett kit med Alcohol Inks med tillbehör? Varmt välkommen att kika in!

Hjärtligt tack för besöket!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I really appreciate comments!