2021-06-01

Somriga papper, nya blommor och påfyllt i Second-Hand-hörnet

Börjar du också att längta till varma och soliga dagar på stranden? Varför inte värma upp redan nu med nya, härliga och garanterat somriga scrapbooking-papper? 

Först ut har vi en härlig serie i pastellfärger och med fjärilar, blommor, grönskande björkar och vackra flickor i långklänningar:


De fina illustrationerna kommer från Phantasia Designs och i vanlig ordning så är det jag själv (ScrapSalig) som har satt samman bakgrunder, texter, bårder och klippbilder. Du hittar både styckvisa ark och som pappersblock. Själva papperet är fint texturerat och har hela 189 grams tjocklek. Riktigt härliga papper att klippa och klistra med!

Nästa sommar-kollektion som jag har arbetat med går i en lite annorlunda stil:


Illustrationerna från Kristel Raymundo-Sevilla är så fina att det var ett sant nöje att sätta ihop det här kitet. I shoppen hittar du dessa både styckvis och som pappersblock. 

I Second Hand-hörnet är det påfyllt med fler Clearstamps och ett par dies. Du hittar också ett gäng med dekorationer, både i trä, metall och glas. 

Shoppens alldeles egna blommor och blad i Mullberry-papper har också fått tillökning så titta gärna in där också!


Spana också in de nya designarken med drakmotiv! De är mina absoluta favoriter av alla papper jag hittills designat. Motiven är illustrerade av Art Creations Design och jag kan lova att det kommer många fler papper med samme illustratör framöver. Bakgrunder, sammansättning och texter är i vanlig ordning framarbetade av mig. Här kommer en liten video: 








 Hjärtligt tack för besöket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I really appreciate comments!