2021-09-01

Härliga höstpapper i shoppen



Nu lämnar vi sommaren bakom oss och njuter istället av sensommar och höst. Det är ofta en tid för nystart och förändring, inte bara mörker och kyligare vindar. För att inte tala om hur naturen sakta kläs i ny skrud med sprakande färger. 

Mitt i sommarens soligaste och varmaste dagar arbetade jag frenetiskt med nya scrapbookingpapper till våra höst- och vinterprojekt. Lite knasigt och bakvänt kanske och min make undrade mer än en gång varför jag designade julpapper mitt i sommaren. Klart att man ska vara ute i god tid och jag lyckades faktisk koppla på både Halloween och julkänsla där jag satt vid datorn iklädd klänning eller shorts. Den här veckan presenterar vi många nya paper pads, men dessa två är jag lite extra stolt över - En ljus kollektion Steampunk-papper med hela 16 läckra designark. Sedan hittar vi också söta höstpapper med lite glittereffekt. 



Du hittar också ett gäng satinband i många läckra färger. Så fina att använda till både kortmakeri och scrapbookinglayouter. Du hittar banden under Nyheter samt underavdelningen för dekorationer.






Nya läckra papper i romantisk vintagestil hittar Du också bland nyheterna. Sådana papper kan jag omöjligt få nog av och de passar till de flesta tillfällen.


Hjärtligt tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I really appreciate comments!