2021-09-13

Nyheter i vintage-stil

 


Har du sett veckans nyheter i shoppen? Vintage för hela slanten med många nya klippark att sätta saxen i samt designpapper i många, härliga färger. Du hittar också en hel kollektion med julmotiv i vintagestil, om du precis som jag redan börjat lite smått med julkorten. 





Hoppas du hittar något fint som väcker din pyssellust! Själv ska jag sätta mig framför mina grafikprogram och börja med en ny, spännande papperskollektion. Under morgonen öppnade jag nämligen ett väldigt trevligt mail med en helt genial idé på scrapbooking-tema. Temat är ett lite "okänt vatten" för mig, så det blir spännande att se hur jag ska ro iland och knyta ihop det. Härligt med nya utmaningar! 

 Hjärtligt tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I really appreciate comments!