2021-10-20

Välkommen inspiratör Kicki!

 



Idag har vi den stora glädjen att få presentera ytterligare en kreativ och duktig inspiratör hos ScrapSalig. Hon heter Kicki och så här beskriver hon sig själv och sin hobby:

"Jag heter Christine men kallas för Kicki, är 55 år och jag bor i Hedesunda utanför Gävle. Jag pysslar med lite olika saker tex. smycken, vinyl tryck, decopage och kort m.m. Jag har gjort kort i ca. 2 år och tycker att det är så jätteroligt. Jag älskar att lära mig nya saker så jag kollar mycket på YouTube. Det ska bli jätteskoj att bli inspiratör hos ScrapSalig, har aldrig varit det tidigare. Så jag hoppas att jag kan inspirera någon med det jag gör. Jag älskar ScrapSaligs papper m.m och gillar verkligen 50-tal papperna. Det var lite om mig! Mvh Kicki"

Vi är så glada att Kicki vill inspirera oss och hon finns bland annat på Instagram som @sandbergchristine och på Facebook.

                                                                 Hjärtligt tack för besöket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I really appreciate comments!