2021-01-03

Du är för söt!

Nytt år och nya pyssliga projekt! Efter flera års paus från bloggandet har jag börjat sakna det och passar därför på att kicka igång det nu när 2021 gjort sitt intåg. 

Superkort resumé från 2020: Fortsatt flitigt skapande, men med fokus på att illustrera digitala stämplar för scrapbooking och kortmakeri. Bytte karriär efter 15 år som socionom och bestämde mig för att istället satsa helhjärtat på mina kreativa sidor. Sist, men inte minst öppnande jag mot slutet av året också min egen pysselbutik www.scrapsalig.com. Där finns mina handgjorda kort, digitala stämplar, material till scrapbooking, både nytt och second hand samt tips och inspiration för kreativa själar. 

Varje set med digitala stämplar har förutom den klassiska, svartvita versionen också en handmålad version för den som inte gärna färglägger själv. Plus roliga texter för att ytterligare underlätta för kreatörer som älskar scrapbooking och kortmakeri. Det känns så himla roligt att kunna få dela med mig, både till de som pysslar själva och till de som gillar handgjort! 

Jag älskar att skapa julkort, men måste erkänna att jag tar mig an de mer hjärtliga pysselprojekten med STOR ENTUSIASM. Här ser ni ett Alla Hjärtansdag-kort med min digitala stämpel "Cutest Cupido". Bakgrunden skapade jag med hjälp av en schablon med eldfammor, Distress Inks i olika blå nyanser och med stänk av glimmer mist. Stämpelmotivet är färglagt med Promarkers och utskrivet på ColorCopy-papper.


Här nedanför syns själva omslaget för digisen Cutest Cupido. Här ser man både den svartvita versionen som man färglägger själv, det färdigmålade exemplaret och de hjärtliga texterna som medföljer.

De söta satinhjärtana hittar du också i shoppen.


Varmt och hjärtligt tack för besöket! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I really appreciate comments!