2021-01-19

Gummistämpeln Marvellous Mathilda

Idag ska vi ta en liten tjuvtitt på ScrapSaligs kollektion med gummistämplar. Det är en fantastisk känsla att få se sina egna, ritade motiv och texter lasertryckta på gummiark! 
Arken jag nu har hemma är provark så vi får vänta lite till innan de går att köpa i ScrapSaligs scrapbookingshop.

Det här är iallafall "Marvellous Mathilda", ett av mina absoluta favoritmotiv. Alldeles snart kan hon bli ditt favvomotiv också! 
Det här motivet finns inte att köpa som digital stämpel! 

Jag har färglagt motivet med Promarkers, mina favoritpennor. 

Backgrunden med hjärtan har jag skapat genom att använda dies och sedan använt dem som schabloner. Versa Color tillsammans med svampar gav en härlig rosa färg!


Hjärtligt tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I really appreciate comments!