2021-01-07

Min kreativa oas

Det är i det här rummet jag skapar mina illustrationer, handgjorda kort och paketerar kunders beställningar från www.scrapsalig.com. Min kreativa oas! För att fira in det nya året 2021 har jag gjort en rejäl storstädning och prydligt organiserat in allt som låg huller om buller och som täckte varje liten kvadratcentimeter. Helt ärligt känner jag knappt igen mitt eget pysselrum nu när det är så välstädat.


Detta presentabla och städade skick lär inte vara någon längre stund. Faktiskt så ser jag redan fram emot att få stöka ned den högblanka bordsskivan riktigt ordentligt igen! 


På bilden nedan, i de vita korgarna, ligger närmare 200 st av mina handgjorda kort från www.scrapsalig.com och som bara väntar på att få hamna hos en ny, lycklig ägare!


Hjärtligt tack för besöket! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I really appreciate comments!